Världens coolaste au pair

Jag älskar barn. Det är så lätt att imponera på dem. Allt man behöver göra är att berätta något onödigt vetande man samlat på sig, räkna ut omöjligt svåra tal som 43x148 med penna och papper (eller, i Johnnys fall, visa att man kan räkna upp till 250...)

Igår gjorde jag det där tricket ni vet, när man låtsas att man drar isönder tummen. Charlie avslöjade mig idag, men i 24 timmar fick jag vara tjejen med världens coolaste tumme. Lite synd att det sprack.

Nåja. De tror åtminstone fortfarande att jag kan knaka med näsbenet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra! Nu vet du ju vad du ska bli när du blir stor - barnmagiker.

2009-05-15 @ 08:53:33
Postat av: Farfar

Kan du inte knaka med näsbenet?

2009-05-15 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0