"Stressed spelled backwards is desserts"

Massvis med onyttigheter har det blivit nu i dagarna. Men det gör inget, för jag hittade ett perfekt nytt motto igår:



"Dessert" kan förstås med fördel bytas ut mot "ice cream", "chips", "chocolate"... ja, möjligheterna är oändliga!

Var på mysigt bageri med Eva igårkväll. De hade hur mycket att välja på som helst, så jag var tvungen att köpa två kakor. Och så måste jag såklart komma tillbaka minst en gång i veckan så att jag hinner prova allt innan jag åker hem!


Eva


Kaka #1


Kaka #2 (bara för att den var så söt, med blomma och allt)


Evas kaka


Fick pärlhalsband och ett Colombianskt armband. Jättegulligt av henne att ge mig present!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi lovar hjälpa dig att provsmaka alla kakorna. Synd att inte moster och mormor kommer med, då hade du fått se på fikaexperter.

2009-05-28 @ 06:23:13
Postat av: farfar

Särskilt kaka # 1 ser god ut; det var säkert hallongelé överst, vilket jag tycker om. Den kakan var säkert inte särskilt fettbildande.

2009-05-28 @ 09:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0