Dagens citat

Charlie kom nerspringande för att se om jag hade lyckats låna Flat Stanley åt honom från biblioteket. Lillebror och lillasyster följde efter, förstås. Sen blev jag inte av med dem. Det ena ledde till det andra, och helt plötsligt studerade vi världskartan.

Charlie: "There's Poland!"
Jag: "Yeah, that's right. Very good!"
Charlie: "I have a friend who goes to a Polish school, in Poland."
Jag: "Really? So how do you know him?"
Charlie: "He's in my class. But he goes to Poland to go to his Polish school every weekend."

Fruktansvärd jet-lag den ungen måste ha.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka beresta kompisar han har!

2009-05-05 @ 06:18:58
Postat av: Carolina

hahaha, naaw, vad söt, men fattar inte riktigt hur det kan komma sig? :P

2009-05-05 @ 11:04:43
Postat av: mormor

Vilken familj den ena är mytoman och den andre kleptoman sen dessutom en aupair som är skoptoman

Kramar från Mormor

2009-05-05 @ 15:07:53
Postat av: farfar

Med tanke på den tid det måste ta att komma från bostaden i New York till en skola i Polen och åter kan det inte rimligen bli så värst mycket skoltid under ett veckoslut, kanske skolan finns i NY?

2009-05-05 @ 20:45:16
Postat av: Caroline

Hahaha :D

2009-05-08 @ 12:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0