44 and counting...

I skrivande stund har jag jobbat 44 timmar denna veckan. Som tur är är Stravalles medvetna om detta. De har antecknat alla mina timmar i kommunikationsboken, och Charles lovade mig imorse att jag skulle få extra betalt för de extra timmarna jag jobbar denna veckan. Inte mig emot.

Nu retar jag mig bara på att jag inte vet hur dags jag börjar imorgon bitti. Frågade Dorothy tidigare ikväll, och hon sa att hon skulle återkomma när hon pratat med Charles. Var uppe för några minuter sedan och letade efter henne (det var misstänkt tyst där uppe) och jovisst, hon låg och sov. Kändes lite taskigt att väcka henne, så jag får väl helt enkelt se till att vara redo 8.00 imorgon bitti. Tidigare än så lär jag inte börja. Skulle det mot förmodan vara så att jag får lite sovmorgon, så är jag inte den som är den--jag är grym på att somna om igen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är klart att du kan somna om igen- du brås väl på din mamma?

2009-05-15 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0