"You're not going home in a long time 'cause this is only your third day!"

Dagens dåliga uppdatering skyller jag helt och hållet på familjen Stravalle, som tar tio gånger så lång tid på sig som alla andra familjer varje gång de ska göra någonting. Vid tolv åkte vi iväg för att titta till huset, kolla på en öppen spis i ett grannhus, äta någonting, köpa en mobiltelefon och lite småsaker, och handla mat. Vi var hemma vid åtta! Efter det skulle vi gå igenom morgondagens schema, och sen lyckades jag hitta första avsnittet av Lost. Lycka.

Imorgon är the big day. 8.00-17.00 och fram till 14.30 är det bara John och jag. Önska oss lycka till?

Kommentarer
Postat av: m

Muhahaha. Lycka till vännen. Men jag är övertygad att det kommer gå bra. Han säger ju redan: "I love you". Hör av dig för mer skype. Pussen

2009-03-09 @ 07:37:21
Postat av: mamma

Går säkert jättebra. Du kommer att vara en superbra au-pair. MEN han testar dig säkert i början. Pojkar är pojkar.

2009-03-09 @ 07:44:23
Postat av: Carolina

Kommer säkert gå super :)

2009-03-09 @ 11:27:45
Postat av: Farfar

Lycka till, kommer säkert att gå bra. Fortsätt att förnöja hemmapubliken med bloggen.

2009-03-09 @ 15:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0