Yoda

Appropå det här att jag måste titta hela tiden när Charlie och Johnny spelar. Framförallt så måste jag titta varje gång Yoda, eller en bild på Yoda, eller någonting som ser ut som Yoda dyker upp på skärmen. Och varför? Jo, för andra dagen här så började de prata om Star Wars, och de frågade mig vem som var min favoritkaraktär. Det stod helt still i hjärnan på mig. Star Wars? Joo, visst hade jag hört talas om Star Wars. Någon gång. Till slut kläckte jag ur mig att Yoda var min favorit. Såhär i efterhand önskar jag att det första namnet jag kommit på hade varit en karaktär som inte var med i spelen riktigt lika ofta.

(bild)

Kommentarer
Postat av: mamma

Blir det jobbigt får du väl byta favorit? Nu när du sett det mycket finns det väl nån mer anonym du kan gila?

2009-03-15 @ 09:37:08
Postat av: Farzan

Den smarta tjejen hade valt Chewbacca, alla repliker var av grymtningstyp.

2009-03-15 @ 10:55:55
Postat av: Malin

Haha det är hårt Alex:P Haha. Blev det någon kaka eller födelsedagsfirande=)

2009-03-15 @ 11:30:51
Postat av: Farfar

Varelsen ser ganska mysig ut tycker jag.

2009-03-15 @ 16:27:54
Postat av: yagge

Alex din blogg är helt underbar! du skriver så himla bra. Vad kul att du är tillbaka i USA.. har också lust att åka tillbaka och hälsa på Merita o alla i LA.

Ha det bäst Kramar Yagmur

2009-03-15 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0