Veckan som gått

På något sätt har jag klarat mig nästan en hel vecka utan dator. Det är tur att jag har tre barn att se efter, de är nämligen ganska bra på att lägga beslag på varenda liten sekund av min tid ;) Här är lite bilder från veckan som gått:




Parken är utmärkt att rasta en sprallig fyraåring i


Fika i solskenet--tror det uppskattades mer än vad bilden visar. Jag hade åtminstone väldigt mysigt.




Gungorna är roligast




När lillasyster är med kan de rasta varandra...


...och när storebror också är med blir det ännu mer spring!


Ibland är det väldigt praktiskt när Charlie är med--då behöver jag bara putta på en gunga!


Veckans höjdpunkt enligt pojkarna?
Fredag eftermiddag. Då hittade vi shamrocks i gräsmattan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Picnic i parken, jättemysigt. Önskar att jag fick vara med.

2009-03-29 @ 09:53:41
Postat av: Anonym

Jag ser bara tre blad på klövern?

2009-03-29 @ 11:19:51
Postat av: Alex

Vad underbart söt lilltjejen är :D

2009-03-29 @ 13:06:58
URL: http://lallexalex.blogspot.com
Postat av: Alex

Det är irländskt, det ska bara vara tre blad. Väldigt praktiskt--mycket lättare att hitta.

2009-03-29 @ 15:40:36
URL: http://alexiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0