Upplösningen

Vid 23.20 ringde jag igen, och denna gången lämnade jag meddelande till både Dorothy och Charles. Självklart hade jag inte gett dem mitt amerikanska mobilnummer än, så jag uppgav det också. Det tog inte mer än 10 minuter, sedan ringde Charles tillbaka. De är tydligen ute på Long Island och hälsar på någon, och han fixar deras dator. De skulle vara hemma om 1-1,5 timme, vilket betyder att de kommer att komma hem om kanske en 2-3 timmar. Men det spelar faktiskt ingen roll för min del, för jag ska strax sova. Jag ville bara vara säker på att ingenting hade hänt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gissar att du förstår varför jag alltid blir orolig när du dröjer längre än jag trott att du skulle dröja?

2009-03-22 @ 06:17:59
Postat av: Mamma

Gissar att du förstår varför jag alltid blir orolig när du dröjer längre än jag trott att du skulle dröja?

2009-03-25 @ 15:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0