Flashback: Tuesday.

Dorothy tog ledigt från jobb på förmiddagen, så runt 10.40 gick vi till skolan för att hämta John. Kommer jag bara ihåg vägen imorgon tror jag inte det ska ta så lång tid att gå dit. När vi väl hade fått hem honom var det bara Johnny och jag i några timmar, tills vi hämtade upp Charlie från skolbussen 14.30. Charlie var mycket piggare igår än i förrgår, och pladdrade sig igenom både lunch och läxa.

Det som är skönast med att ha Charlie hemma (förutom att de underhåller varandra så bra) är att han accepterar en förlust. Vi spelade massvis med spel, och jag slapp anstränga mig så mycket för att komma sist--mitt räkneknep hade antagligen inte fungerat på 7-åringen ändå.


Vid sjutiden kom föräldrarna hem, och efter en hämtmatsmiddag drog jag mig tillbaka och försökte få internet att funka. Man blir ganska så slutkörd efter en heldag med de här barnen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är det bra med barn som roar sig själv? Har John inte någon kompis i närheten som han kan leka med ibland?

2009-03-12 @ 06:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0