Separationsångest?

Tittade precis på American Idol med Dorothy + barn. Väldigt lugnt och fridfullt om man bortser från alla bråk, gråtattacker, "mommymommymommymommyMOMMY"-kommentarer, åh, och just det, alla grejer jag fick i huvudet. När programmet tog slut tänkte jag att jag skulle dra mig tillbaka. Cirka 10 minuter tar det att säga godnatt till Johnny, eller rättare sagt, cirka 10 minuter tar det för honom att säga godnatt till mig. Först måste han deppa lite över att jag inte vill bygga rymdskepp mitt i natten (oh yes, det är sönder igen), och sen måste han tala om för mig hur mycket han älskar mig och hur mycket han kommer att sakna mig. Sen måste han såklart krama mig och pussa mig massvis med gånger, för att kompensera för alla kramar och pussar han inte kan ge mig under natten. Denna ritual avslutas med ett klagande "but I want to sleep with you tonight!" Från hans sida, inte från min.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är väl kul att vara populär?

2009-03-19 @ 08:02:14
Postat av: Moster

Vad säger hans föräldrar om att han verkar gilla dig väldigt mycket?? Hade känt mig som en misslyckad mamma. Men det är klart om man tänker på vem Frida favoriserar över mig och Bengt så kanske jag ska vara tyst.

2009-03-19 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0