Lördag

(Skrev och försökte posta detta igårkväll, men blogg.se ville inte som jag ville...)

Idag tog jag mig in till Manhattan och träffade Hanna och hennes kompis Jonas. (Jag tänker inte gå in på hur klyddigt det var att ta sig dit, men det involverar en gångväg som var dubbelt så lång som Dorothy sa att den skulle vara, tåg som inte hade rätt bokstäver på sig, och gatskyltar som inte fanns vid utgången.) Iallafall. Vi åt kinamat och jag fick se Central Park. Väldigt trevligt.

(Jag tog inga bilder idag, men denna från sommaren -07 funkar väl ganska bra?)

När jag tagit tunnelbanan hem tänkte jag snabbt gå in om Queens köpcentrum och köpa mig en klocka. Det tog över två timmar, för där fanns helt enkelt för många affärer! Trots att jag inte köpte något mer än klockan och en kaffe så hann jag inte in och vända i mer än max en femtedel av affärerna, om det räcker... Återbesök snart? Med mer pengar i fickan? Oh yes. Men en (hutlöst dyr) klocka blev det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin klocka. Kul att du hittat lite trevliga affärer att shoppa i. Jag tycker att bilden från sommaren 2007 är jättebra- känner igen min snygge son.

2009-03-22 @ 19:00:58
Postat av: Anonym

jättesöt klocka :)

2009-03-23 @ 18:21:25
Postat av: johannaw

förresten jag som skrev förra inlägget.. glömmer alltid sätta namn :(

2009-03-23 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0