Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh

Sjalvklart ar min dator sonder igen. Sen igar ar den helt sonder, vagrar starta ibland och hanger sig halvvags ibland. Uppenbarligen hatar den mig. Jag blir sa trott. Sa nu ska jag se till att kopa en billig laptop, och skicka hem skitdatorn till Sverige for service (igen...)

Forresten sa fick jag mer djungelvral (och choklad och lite grejer jag glomt hemma) dagen efter att den gamla pasen tagit slut. Tack! Tur att man iallafall har varldens basta familj nar man har varldens samsta laptop...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är ju tur att livet ser till att man inte har allt emot sig. Det är väl viktigare med en bra familj än med en bra dator? Vissa saker går ju att köpa....

2009-03-25 @ 07:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0