Söndagskväll

Tvingade med Eva på bio idag. My Sister's Keeper såg vi, den var väldigt bra men slutet var helt annorlunda än boken, tror faktiskt filmen hade blivit bättre med det andra slutet... oh well. Sen tvingade jag med Eva till McDonalds också. Jag är trött på att försöka vara artig och kompromissa med henne, då slutar det alltid med att vi äter kinamat. Så idag åt vi amerikanskt. Mycket godare med cheeseburgare.

Och nu är klockan 21:16, och jag har ingen aning om hur (eller var!) jag jobbar imorgon. Eller var jag ska bo resten av veckan/resten av sommaren. Ringde Dorothy för en stund sedan och hon skulle ringa tillbaka. Vad gulligt av dem att de inte har försökt kontakta mig tidigare och berätta för mig var jag ska sova inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0