Sömngångare

Var inte jättetrött imorse, men tröttheten har smugit sig på mig under dagen. Trots att det har varit en smidig dag med snälla och söta barn så var jag seg, förvirrad och klumpig. Spillde ner hela bordsduken med dressing och vatten (lyckades välta båda flaskorna samtidigt, åt varsitt håll... smidigt va?), glömde alldeles bort att läsa läxor med Charlie, glömde bort att mata fisken, och så vidare. Och fick kommentaren "Why are your eyes closed?" två gånger av Johnny i förmiddags. Eftermiddagen ägnades åt att läsa ut två hela kapitelböcker för Charlie. Så nu är jag inte bara seg, jag har ont i halsen också.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är väl så det ska kännas efter en trevlig helg?

2009-06-17 @ 14:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0