Packar

Packar och gör mig redo för en vecka i strandhuset. Är optimist och packar nästan bara sommarkläder, och tycker själv att jag har varit riktigt duktig och bara packat det nödvändigaste--ändå svämmar väskan över. Hatar att packa. Alla miljoner smågrejer som annars finns på logiska platser här i källaren måste ner i plastpåsar och sedan släpas tvärsgenom Queens. Man kan inte tro att jag bara ska vara borta till torsdag kväll eller fredag morgon. Då är det förresten dags att packa om och åka till Washington DC!

Snabb fråga bara. Är det jag som är stor eller de som är små?




Kommentarer
Postat av: mamma

Små och söta är de.

2009-06-30 @ 06:15:00
Postat av: Malin

Vi kommenterar inte vad du är... Hehe

2009-06-30 @ 16:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0