Musiksmak

Första veckorna jag var här tyckte jag det var lite jobbigt att jag bara kunde texten till två engelska barnsånger (plus några ord här och där från ett antal andra). Nu har jag varit här i över tre månader, och jag kan fortfarande bara texten till två engelska barnsånger (plus några ord här och där från ett antal andra). Men jag har insett att det inte spelar någon roll. Barnen gillar inte sån musik ändå. De lyssnar på Rihanna, Pink, Katy Perry, Leona Lewis... Just nu är det denna låten de går runt och sjunger på hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Arienne

"This video is not available in your country due to copyright restrictions." Nu vill jag veta vilken låt det är! :P

2009-06-12 @ 18:11:43
URL: http://lallexalex.blogspot.com
Postat av: Alex

Ajdå, insåg inte att den inte skulle funka från Sverige. Har bytt länk nu, hoppas den funkar bättre. Pink med "So what" ska det vara iallafall ;)

2009-06-12 @ 18:52:29
URL: http://alexiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0