Mjukstart

Fick ledigt imorgon. Blir upphämtad någon gång på kvällen, och ska sedan bo ute vid strandhuset till torsdag kväll eller fredag morgon--känner jag Stravalles rätt så blir det nog tidigast fredag eftermiddag. Men ändå. Det känns som lagom mjukstart att börja med en tre-dagars arbetsvecka ute i ödemarken. Packar med mig fem böcker och håller tummarna för att där finns internet. Ja, och att det blir fint väder så att vi inte är fast inne i ett tomt hus. Ja, jag är fördomsfull, sist jag var där satt vi i flera timmar på en madrass och stirrade in i väggen, och det enda jag hade att roa barnen med var min kamera. Vid närmare eftertanke... får inte glömma att packa kameran. Och kortleken. Det är nu jag ska tacka min lyckliga stjärna att jag redan lärt barnen spela kort!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas på fint väder, många grannbarn, internet och kanske rent av fyllda matförråd?

2009-06-29 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0