Kräftor

Skit också. Jag har lyckats få barnen solbrända igen. Till mitt försvar så var det molnigt och nästan regnigt när vi gick hemifrån i förmiddags. Jag hade till och med tvingat barnen att byta om så att de inte skulle frysa. Kan jag hjälpa att vädret slår om en gång i halvtimmen och att det plötsligt blev 25+ och solsken (för att sekunden efter bli mulet igen, osv)?

Nu ska solkrämen på även om vi så bara ska till busshållplatsen. Jag känner mig som världens sämsta, mest cancerframkallande au pair just nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

Är ju inte ditt fel att de aldrig varit ute tidigare. Tillbringar man alla lediga stunder i en bil får man ingen grundfärg.

2009-06-09 @ 06:25:57
Postat av: mormor

Jag lyckades också bränna din mammas ben när hon var baby. Men nu är dom hur vita som helst igen, så dom vitnar igen

Kramar från mormor

2009-06-09 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0