Hur mycket ska vi sätta på att det är 100% avsiktligt?

I onsdags kväll var jag på salsa-klubb med Nina (i sådär 20 minuter, men det är alltid bra att vidga sin kulturella medvetenhet, inte sant?) och i dörren fick vi den obligatoriska stämpeln. Tjejen i dörren envisades dock med att stämpla oss på handleden, något som jag inte reflekterade så mycket över förrän jag kom hem, klädde av mig, och såg stämpeln i bättre ljus.



Så nu undrar jag bara: Bestämde de att alla gäster skulle stämplas på handleden efter att de insett hur stämpeln ser ut, eller valde de just den stämpeln för att gästerna stämplas på handleden?

Kommentarer
Postat av: farfar

Jag kan inte urskilja någon text. I stället ser det ut som att du hade skurit dig, vilket jag innerligt hoppas att du aldrig ens funderat på.

2009-06-20 @ 22:21:51
Postat av: mamma

Jag tror de valde den stämpeln för det är så alla gäster känner sig när de försökt lära sig dansa salsa.

2009-06-20 @ 22:44:11
Postat av: mormor

Vad står det i texten kan inte urskilja det Förhoppningsvis inte en varning för en med två högerfötter.

Kramar från mormor

2009-06-22 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0