"Gniiiiiiight"

Man får inte lov att ha favoriter va? Jag vet inte om det är för att hon är yngst och inte uppför sig illa med flit utan för att hon inte förstår bättre, eller om det är för att hon nästan aldrig uppför sig illa över huvud taget... hon är mer som en liten solstråle som springer omkring och tycker det är lika roligt att peka ut en sked för mig som att peka ut var min svenska mobil är ("squeeze-phone" säger hon. "Look! Squeeze-phone. Here! Your squeeze-phone!") Dessutom är hon så lättroad, inte alls jobbig att ta hand om.

Det knackade på dörren precis. "Is that you Dorothy?" frågade jag. "Noooo", kom svaret direkt. Lite senare gick hon bort till min andra dörr och försökte vrida runt handtaget. "Open door!" Hade det varit någon av de två andra så hade jag bara blivit irriterad. Jag vet att jag är orättvis.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hur många varv har hon lindat dig runt lillfingret?

2009-06-03 @ 06:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0