Abstinens och återfall

Inget internet igår. Försökte miljoner gånger, både på Stravalles bredband och grannens, men ingenting funkade. Höll på att bli galen. Och på teven var det mest basket och reklam. Jag gick och la mig 22.00 när jag fick slut på saker att städa.

För fem minuter sedan skulle jag bara ner och kolla en sak, och upptäckte att internet fungerar igen. Är det sånt här som kallas ett halleluja-moment?

Hmm. Någonstans i teve-soffan sitter en fyraåring och tror att jag är på toa. Kanske borde ta mitt ansvar och gå upp och undvika honom på rätt våning.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men vilken tur - passade ju jättebra att städa då.

2009-06-10 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0