Slå vad, någon?

Träffade Malin idag, medan hon väntade på sin buss tillbaka till Annapolis. Det blev shopping, såklart. Att träffa Malin är inte bra för min plånbok. Men väldigt bra för humöret. Så jag står ut.

Hennes buss gick 17.00, och sen ringde Faby och undrade om jag ville möta upp henne och Nicole inne på Manhattan någonstans, men jag var tvungen att tacka nej, för Dorothy skulle komma och hämta mig någon gång mellan 18.00 och 20.00, och jag hade inte packat än.

Så jag åkte hem, och packade. Åt upp resten av pizzan jag beställde igår, åt upp resten av glassen, tittade på tre avsnitt av How I Met Your Mother... nu har hon tjugo minuter på sig att dyka upp. Vadslagning, någon?

Jag tippar på 21.30.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas hon dök upp alls - annars missade du ju en trevlig kväll på Manhattan. Min gissning: kl 22.

2009-07-13 @ 09:51:32
Postat av: Farzan

Slår vad om en Pizza på S´Barro: Tidigast 22:30.

2009-07-13 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0