Skadeglädje!

Idag var Kaylas andra arbetsdag, och barnen verkar trivas bra med henne. Dorothy gråter visserligen (ljudlöst, vilket betyder att hon är rädd, inte bara ledsen) varje gång jag lämnar över henne, men sen går det riktigt bra. Igår bubblade de av planer. Kayla har tydligen lovat dem att de ska göra en massa roliga grejer. Hon verkar väldigt entusiastisk när det gäller barnen, vilket är bra förstås, men hon är så osocial och sur mot mig.

Kände mig lite som den tråkiga och stränga barnvakten ett tag, men så idag ramlade Johnny ner i en fontän när hon borde ha passat honom. Han slog sig inte eller någonting, han blev bara väldigt blöt, kall och rädd, och förklarade att detta var den värsta dagen i hans liv.

Jag kanske har spräckt Charlies läpp och satt eld på mikrovågsugnen, men jag har iallafall inte låtit någon av barnen ramla ner i en fontän!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att Ni får det trevligt tillsammans, och att

ni fikar mycket, vilket jag i och för sej inte tvivlar på.

Kramar från mormor

2009-07-18 @ 09:11:17
Postat av: Malin

Jag tycker här är lite tomt med uppdateringar... Trist... Skriv något människa. Så jag har något vettigt att göra!!!

2009-07-20 @ 14:18:19
Postat av: mamma

Jaja, en fläskläpp och en eldsvåda - vad är väl det mot ett nästan drunknat barn?

2009-07-28 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0