Resultat:

"Redan" 21.10 kom Dorothy hem, med Dorothy i släptåg. Men sen skulle hon "bara packa ihop några skjortor och strumpor". Det tog en halvtimme. Så 21.40 var det dags att åka. Jag ställer in min väska i baksätet och möts av ett "What are you doing?" från tvååringen.

"I'm putting my bag in the car", svarade jag.
Hon tittade oförstående på mig. "You can't come!"

Satte mig i bilen ändå. Höll en platskål med Stravalles fisk hela vägen. Då var det lugnt. Som fiskhållare fick jag följa med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag erkänner: du vann. Men så bra, ett nytt yrke på din CV: Fiskskålshållare!

2009-07-13 @ 22:30:17
Postat av: Farzan

OK jag lostade vadslagningen. Bara jag slipper äta fisken!

2009-07-14 @ 09:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0