Det här med brist på mat

Förra helgen--när min värdfamilj lät mig stanna i det "riktiga" huset och inte körde mig ut hit förrän på måndagen--rotade jag igenom köket och upptäckte att jag hade blivit lämnat med flera nya paket flingor. Däremot inte med en enda droppe mjölk. Så jag gick och köpte en flaska mjölk, tänkte att den skulle räcka åtminstone två helgen. Hade fortfarande en halvliter eller så kvar i går eftermiddag, sedan kom Dorothy hem med barnen en sväng, och plötsligt var all mjölk slut. Frågade Dorothy på kvällen (när jag tänkte äta!) var mjölken som jag köpt tagit vägen. Hon skyllde på Johnny. Som är 4, och inte kan öppna flaskorna utan hjälp.

Jag blir bara så trött. Och hungrig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Fick hon inte ens lite dåligt samvete?

2009-07-07 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0