Torsdag

Släktmiddag idag, firade Christians 17-årsdag lite tidigt eftersom vissa inte är hemma på onsdag när han egentligen fyller år... Fick sagt hejdå till släkten och det känns jätteskumt, även om det är overkligt att jag verkligen ska vara borta ett helt år!

Idag har jag förresten också mailat runt till de andra svenskarna som flyger till New York på måndag. Om jag har tur så slipper jag flyga ensam, vilket hade varit jätteskönt. 9 timmars flygresa är inte det roligaste man kan ha för sig direkt.




Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk 9 h timmmar med en dryg höna som aldrig håller käften, du kan nanna iaf ;)

2009-02-27 @ 10:36:53
Postat av: Alex

Jag saknar dig redan. Ett år känns jättelångt. Men du vet vad som gäller: många inlägg och blider som vi kan läsa och trösta oss med. Näsdukarna inför morgondagens avsked är packade...

Kram mamma

2009-03-01 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0