Gratisgrejer

I lördags hittade jag ett pyttelitet sykit på hotellrummet i Kassel, bredvid en tysk skylt som jag antog sa någonting i stil med "varsågod och ta för dig!" Självklart tog jag för mig, det gäller ju att ta tillbaka vad hotellet är skyldig mig. Jag gillar gratisgrejer, helt enkelt--så till den grad att det har hänt att jag bläddrat i broschyrer om judiska universitet bara för att få ta en gratis karamell.

För nån vecka sedan dök det upp ett paket till mig från Cultural Care, vilket innehöll en ryggsäck och en necessär. Alla negativa tankar jag haft om EF och Cultural Care försvann omedelbart. Jag älskar gratisgrejer.




Jag ångrar nästan att jag slängde ryggsäcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0