Coney Island

Lite i senaste laget, kanske. Men i lördags var jag på Coney Island med Nicole. Även om alla mina strandsaker låg i strandhuset på andra sidan vattnet var det väldigt skönt att vara på stranden utan att behöva hålla koll på tre vilda ungar samtidigt. Och även om jag var tvungen att åka tunnelbana i 1,5 timme (genom Queens till Manhattan, och tillbaka genom Brooklyn--nästan ändhållplats till ändhållplats) eftersom jag varit dum nog att flytta tillbaka till Middle Village dagen innan, så var det klart värt det. Orkar inte sitta inne och ruttna nu när jag nästan är hemma!




(Kvinnan till vänster hoppade in i bilden precis när jag fotade. Hon får skylla sig själv.)






Kommentarer
Postat av: mamma

Kvinnan till vänster visar vad som händer om man bara lever på snacks. Du borde sätta upp bilden på Stravalles kylskåp.

2009-08-13 @ 06:18:18
Postat av: mormor

Som tur är har man lite kvar till att se ut som kvinnan på bilden. Men den svenska matkulturen verkar vara betydligt sundare än den amerikanska

12 dagar kvar

Kram från mormor

2009-08-13 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0