06.37

06.37 satte min värdfamilj på teven i deras sovrum på högsta volym. Denna teve sitter precis på andra sidan väggen om huvudändan på min säng, så jag vaknade av att folk helt plötsligt började skrika ut nyheter. Även barnen vaknade förstås, eftersom hela familjen sover i samma säng. Barnen har nu sprungit omkring utanför min sovrumsdörr i en timme, och skrikit på högsta volym, medan föräldrarna skriker på dem att lugna ner sig. Utan resultat, förstås.

Jag börjar 8.00 och ser fram emot ännu en härlig 12-timmars dag. God morgon.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att du snart kommer hem till en morgontrött familj. Här är aldrig oväsen före kl 12!

2009-08-05 @ 16:14:39
Postat av: mormor

Bara 20 dagar kvar håll ut så har du snart vettiga människor att tala med.

Kramar från mormor

2009-08-05 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0