Teknikens under

Barnen Stravalle har alla tänkbara leksaker, däribland xbox, portabel DVD-spelare, Gameboy och Nintendo DS. I 99 fall av 100 tröttnar Charlie efter 20 minuter på vad han håller på med och förklarar att han är "soooo booooored". Johnny däremot blir bara uttråkad när det går dåligt för honom, vilket leder till att han tror jag är jag fullständigt värdelös på alla spel.

I eftermiddags lyckades jag få pojkarna att vara både intresserade och underhållna i en hel timme, samtidigt som jag fick dem att tycka att jag var smart, påhittig och otroligt kreativ.

Hur jag lyckades? Jag vek en loppa till dem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem säger att barn behöver nya moderna leksaker?

2009-04-23 @ 06:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0