Solsken

Jag vet att jag tjatar om vädret, men bear with me--till helgen ska det bli regnigt och redan på onsdag ska det bli kallare igen, så då blir det åtminstone lite mer "usch jag vill ha sommar och solsken nu" och mindre "åh vad härligt att sommaren är här" i bloggen.

Idag lurade jag till mig totalt 4 timmar då jag bara gick, satt eller stod i solen och njöt. Okej, jag hade ögonen på barnen hela tiden så det var inte så avslappnade som det låter, men jag har snyggt eldröda armar nu iallafall! Imorgon går Johnny i skolan till 11.00 så det blir antagligen lite mindre solsken (och okejdå, det får väl bli lite mer solskyddsfaktor), men trots det så tänker jag njuta av högsommarvärmen så mycket jag kan innan det är för sent!


Bild

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gäller att passa på och njuta när man kan. Hoppas du får många soliga dagar.

2009-04-28 @ 06:14:10
Postat av: Moster

Hur gick det med spegeln??

2009-04-28 @ 09:44:19
Postat av: Anonym

Vackert väder här i dag!

Liksom Moster vill jag gärna ta del av en fortsättning på spegelepisoden.

2009-04-28 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0