Payday

Jag vet att jag gnäller för alla som är artiga nog att inte avbryta mig över att det är jobbigt att få betalt i kontanter, men ibland är det faktiskt lite roligt att ha en hög med pengar. För en liten stund sedan knackade Charlie på dörren och överlämnade veckans 177 dollar. Jag tänkte vara lite rolig, och sa "yay, money money money!" med min girigaste röst. Sedan kastade jag upp pengarna i luften så att de regnade ner över mig. Visst, Charlie skrattade, men jag undrar ändå om inte det var ett misstag. Jag har nämligen redan hört ungen återberätta historien två gånger.


Efter två misslyckade försök gav jag upp idén om att kasta upp pengarna i luften och försöka få till en lite rolig bild. Istället bjuder jag på en bild av hur det såg ut några sekunder senare. Varsågoda.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Passa på och njut, det är inte ofta man har ett överflöd av pengar.

2009-04-04 @ 11:43:03
Postat av: Farfar

Prova att växla sedlarna till mynt så kan du bada i dem som Joakim von Anka.

2009-04-05 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0