Onsdag kväll

Förresten så åkte jag in till Manhattan efter jobb igår och träffade Nina, en finsk tjej som precis kommit till sin värdfamilj. Lite avundsjuk är jag på att hon får bo på Manhattan, men det tar max 45 minuter för mig att ta mig dit (inklusive promenaden till tunnelbanan), vilket betyder att det är både smidigare och snabbare än att ta sig hemifrån till Malmö med 146:an. Dessutom billigare.

Det var i alla fall en väldigt trevlig kväll, och jag passade på att äta lite ordentlig mat för en gångs skull. Tog inga bilder, men det var mörkt, regnigt och tråkigt väder i vilket fall som helst. Nästa gång jag åker in till Manhattan ska jag försöka ta lite bilder--då kanske jag äntligen fattar att jag faktiskt är här.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ordentlig mat - innebär det hemlagat?

2009-04-03 @ 09:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0