Lurad?

Tror jag har klarat mig igenom hela första april utan att bli lurad (peppar, peppar). Jo, okej, Malin lyckades lura mig några sekunder, och sedan jag berättat för John vad det var för dag idag har jag gått på hundratals "look! A monkey/bird/Charlie/your shoes are untied!", men bortsett från det, så...

Däremot har jag upptäckt att jag blev lurad i lördags! Skypade med Malin idag och höll som bäst på att försöka öppna förpackningen till headsetet när Malin insåg att hon kunde höra mig ändå. Tydligen har laptopen inbyggd mikrofon trots allt! Där ser man? Hade jag haft kvitto hade jag kunna lämna tillbaka headsetet och få pengarna tillbaka, men jag antar att ett gratis 22 dollars-headset är ett gratis headset, även om man inte använder det.


Jag fattar inte var den sitter?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu ska vi se - du har ett headset som du inte behöver. Din mamma saknar ett headset....

2009-04-02 @ 06:40:01
Postat av: Farfar

Det är klart att det skulle vara roligt att veta var mikrofonen sitter men huvudsaken är ändå att den finns. Dessutom: Det finns kanske ytterligare dolda finesser?

2009-04-02 @ 09:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0