Gårdagens citat

Vi sitter i parken och har det allmänt mysigt, John och Dorothy äter salta pinnar och jag njuter av solen. Det är tyst och lugnt, bortsett från alla skrikande barn i närheten. Plötsligt börjar Dorothy berätta Johnnys favoritskämt:

Dorothy: "Knock knock"
Jag: "Who's there?"
Dorothy: "Banana!"
Jag: "Banana who?"
Dorothy: "Knock knock"
Jag: "Who's there?"
Dorothy: "Orange!"
Jag: "Orange who?"
Dorothy: "Orange mumblemumblegaah banana!"

Och så skrattar hon, väldigt nöjd med sig själv. Tror inte hon fattar det roliga mer än vad storebror gör, men jag tyckte det var väldigt roligt åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att du slipper Bellman historier.

2009-04-03 @ 19:46:15
Postat av: Farfar

Frågan är vad som är att föredra.

2009-04-05 @ 11:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0