Dålig humor

Många tidningsartiklar jag läst här är väldigt sarkastiska, vilket känns lite nedsättande sådär men är ganska komiskt ibland. Under någon av mina evighetsminuter på en av alla centrala Manhattans tunnelbanestationer (ohyes, jag har sett dem allihop idag, och en del av dem minst tre gånger) läste jag en notis av Dorothy Robinson. Tydligen ska Hollywood Wax Museum hålla auktion och sälja några vaxdockor, däribland Marilyn Monroe och Will Smith. "Finally!" skriver Robinson. "The giant Will Smith candle you've always dreamed of!"

Jaja. Jag tyckte det var roligt.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Det blir bättre om man vet vem Will Smith är. Kan det vara en känd filmskådespelare, lätt solbränd?

2009-04-05 @ 11:25:18
Postat av: Mamma

Synd att det inte var vaxmuseum i New York som sålde ut sin Will Smith docka. Den var riktigt bra. Skulle kanske lagt ett bud?

2009-04-05 @ 11:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0