Dagens citat

Upptäcker att jag fortfarande har Charlie's baseball-spel i fickan och går upp för att lämna tillbaka det. Hela nedervåningen är nersläckt och tyst, men när jag tänder lampan och tar en flaska vatten ser Charlie det som en signal att springa ner och skrika "BU!" Naturligtvis är inte lillasyster sen att hänga på. "BU!" skriker hon. Jag säger godnatt till dem och de springer iväg. Precis när jag är på väg nerför trappan kommer Dorothy vaggande:

"Eeey! I wanna.. g'you... hug! kiss!"

Självklart får min lilla sötnos både puss och kram. Tycker det är så sött att hon har blivit så gosig senaste veckorna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att hon gillar dig! Jag blir lite avundsjuk på henne - jag vill också pussa och kram dig.

2009-04-04 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0